Thursday, May 19, 2011

MARI MENCUCI DAN MENYUCI

Alooha ! sial lah , lama aku tak melawat tempat ni , apatah wal harammi lagi aku nak update kat sini . alala :)
okey , aku rasa , dengan update post yang terbaru ni ( walaupun tak ada sesiapa nak bace * sedeyy aww ) dapat menebus segala dosa-dosa aku meninggalkan blog aku bersendirian ~ kesian .. die ye ? ~ aummmmm.. tuptaptuptap dah masuk bulan 5 dan hari ini , sudah masuk hari kesembilan belas dalam bulan lima ( NUR KASIH THE MOVIE ! ) dan sepanjang minggu lepas , bermulalah peperiksaan diagnostik bagi warga wilayah persekutuan kuala lumpur dan diikuti dengan negeri-negeri yang lain . sepanjang aku jawab kertas , aku main tahram je , bunyi macam haram . haha . malas gila aku nak baca buku , adeehh ~ nak jadi apa lah ~ haa , aku update menatang ni pun sebab twitter , ahh , menatang burung biru tu yang membuatkan aku update balik . <3 aww ,.. so , very terimakasih to tweets yang bagi aku sokongan ( takde pun ) nak update menatang blog ni . haish *tertekan dan penat*
soo gula maa <3

No comments:

Post a Comment