Tuesday, November 1, 2011

true friend

hari ni , aku tak nak taip banyak . cuma hari ni , aku post pasal kawan .
ya , kawan yang sejati .

mungkin diantara korang ada kawan baik .
dan , paling sengal , ada yang tak tahu siapa diorang selama diorang berkawan - bebal =.=''


kawan bermaksud apa ? aku pasti korang tahu . jadi , tidak perlu aku menaip lebih lanjut .
sila hayati ayat ini . aku akan translate dalam bahasa melayu - kalau tak faham ;D


mengandungi kata hikmah






<-------
























maksud ayat diatas :  KAWAN SEJATI/BAIK :
                                 kisahkan kau macam mak
                                 marahkan kau macam ayah
                                 bergurau macam kakak
                                 sakitkan hati kau macam abang
                                 dan sayang lebih dari kekasih

okay , faham kan ?

siapa sayang aku , angkat kaki :)

No comments:

Post a Comment