Friday, September 2, 2011

follow me ~

follow me - jenama pencuci muka aku

asal aku sibuk nak suruh kau follow ? - saje , tak boleh ke ?
blog aku sebenarnya tak susah nak dibuka , kau tekan cepat dia keluar .
sebab apa ? - aku tak letak widgets banyak pun . jadi , tak stress sangat bila baca dan buka :)

penulisan aku - sempoi dan bersahaja . aku turut mengekalkan keindahan bahasa lama dan bahasa baku . turut serta bercapur baur dengan bahasa madani . sekali baca kau rasa ada baku nya , dua kali baca macam rojak rasanya , tiga kali baca wallahualam jawabnya .

kalau dikaji , ayat belakang bila dibaca , macam serentak bunyinya . macam mana aku buat ? itu super power !
gurau !
tak dinafikan , aku memang suka bidang bahasa - inggeris , melayu , santapan aku. bahasa lain ? aku tak tahu.
kau pun boleh - kalau berusaha , tak putus asa , kau akan berjaya .

cerita banyak tak boleh sangat .

No comments:

Post a Comment