Friday, September 2, 2011

suara budak lahanat - beruk kena rogol

sudah je kawan-2 aku habis tengok wayang , diorang segera texting aku - dah habis .
habis cerita hantu bonceng , tiga yang lain balik . tinggal aku sorang - iqbal pun ada , haha .
aku tak tahu kenapa mood aku swings habis - IMS doh !

lepas berborak dengan anis zainal - rakan dari kecil , aku terus membuka langkah pergi meninggalkan mid valley , sempat aku memujuk rayu iqbal untuk belanja aku air - yeah , lipton green tea aku ambil dengan lenangnya. turun dari eskulator ke  KTM , aku terus ke stesen bas .

dalam perjalanan , aku terdengar suara sumbang dari budak-2 sekolah aku juga . sial ! bentak hati .
budak-2 tu memang tak puas hati dengan aku - aku pengawas , ramai musuh dari kawan .
aku biarkan sahaja lahanat yang dilaknat aku terus mengumandangkan alunan suara yang seakan-akan bunyi beruk kena rogol - pernah kau dengar ? haha

aku tak pasti sama ada setan-2 tu mengejek aku . aku tak pasti . tapi hati aku membentak - ya , dia mengejek kau !
aku teruskan perjalanan hingga ke stesen bas bersama iqbal dan setan-setan tu.

No comments:

Post a Comment