Thursday, October 27, 2011

aku rindu


malam ini aku tidak keseorangan . apek dengan syaznie tidur sini .
selalunya cuti-cuti macam ni iqbal selalu ada .
tapi minggu ni , dia tak ada . dah lah seminggu tak datang sekolah . haha . rindu pulak kat dia . - choii !


malam ni aku tak tahu kenapa aku horny gusar sangat . macam-macam memori datang mengetuk kepala otak .
sumpah , macam-macam .
asal macam ni ? - haha .
entahlah . - hmm .

menerusi netbook percuma pemberian orang nak kaut undi yang lembab nak mampus tu , aku open iTunes .
nak buka binatang tu pun lembab !
aku pun memutarkan lagu kegemaran , ost sassy girl chun hyang . tajuk dia pun aku tak tahu apa . yang aku tahu - as one .


lagu yang aku mainkan ni tersentuh habis .
sangatlah mengimbau kenangan .
kenangan sebelum PMR .
flasback demi flashback bermain di minda . semua teratur mengikut hari dan waktu .
di satu bahagian , aku lihat diri aku bahagia . di bahagian lain , aku lihat kekecewaan dan kesedihan yang menghantui .

semua tu memorabilia .
kenangan manis .
juga , kenangan kurang manis .
hakikatnya , aku rindu masa dulu . aku rindu .
sekarang masing-masing dah berhentam sesama kawan . bermusuhan . tak bertegur .
yang gila kuasa tetap ada . yang buat bodoh makin menjadi . yang macam setan - nauzubillah .


dua orang yang paling aku sayang , dah pergi dari sekolah tu .
kawan aku sendiri .
aku rindu gila dengan korang !

hakikatnya , aku rindu .

hafizuddin - rindu kau lah ngeng !
aaron - dick . miss you so much - not in gay mood ;D bhaha
luqman - bodoh ! haha , rindu kau mengorat aku . macam sial ;D

No comments:

Post a Comment