Saturday, October 29, 2011

my sweetheart

beberapa minggu yang lepas , aku menerima sebuah bungkusan .
bungkusan yang dihantar oleh uncle india , yang bekerja sebagai penghantar barang .
aku terima bungkusan itu dan terus membawanya ke meja untuk membuka bungkusan yang dibalut rapi dengan kertas pasir . = ='

dengan sifat gelojoh , aku mendapati bungkusan itu ialah - iPad .
wow , iPad second generations as known as iPad 2 .

sebenarnya , mak aku hantar penyertaan kat Anmum .
memandangkan susu-susu anmum yang adik aku minum tu mempunyai banyak sudu .
kumpul punya kumpul , akhirnya hantar untuk penyertaan .
100 buah iPad untuk dimenangi , dan hanya orang yang ke-100 sahaja yang dapat untuk setiap satu .

masa tu , aku tidak keseorangan , ditemani apek dan syaznie - again , kitaorang menggeladah iPad yang masih bau kedai baru tu .
first open , aku pelik .
dalam kotak hanya ada - charger , ipad , dan instruction kecil saiz kad kredit yang tak macam instruction .
sebagai pengguna barangan jenama durian apple yang baru , aku blurr .

belek-punya-belek , akhirnya dapat juga apa yang instruction tu suruh buat - download iTunes .
aku pun download .
then , dapatlah buka juga . sebenarnya kena sync iPad untuk first users . tapi aku tak tahu macam mana , aku lantak-kan sahaja . 
terima kasih Allah , kawan aku guna iPhone , then aku tanya macam mana nak masukkan lagu . 

sekarang , aku dah reti nak sync . kalau tak sync tak boleh masuk lagu , gambar atau papejelah benda dalam binatang tu .
walaupun iPad aku berkaler hitam , aku bersyukur - kaler putih lagi bagus kot .
aku sayang binatang tu macam baby lenovo aku ni .

baby iPad . love yeww

No comments:

Post a Comment