Saturday, October 29, 2011

kisah seks songsang - kau fikir apa ?

hari ni saja dah ada 3 post . haha .
dekat fb aku raja kapoor   raja status - aku suka update selang 15 minit . haha #nakhotlettuw
aku , bila dah dapat menaip @ menulis , idea makin mencurah - curah ke dalam daun keladi  .


sejak cuti seminggu ni , aku asyik merayap je .
baca buku tak .
spm dah nak dekat - #betulkewehh?
apa nak jadi aku tak tahu .

HAHAHA = =''

beberapa hari yang lepas , apek dan syaznie - again , datang bertandang di rumah . nak tidur rumah aku .
malam tu , pada jam 12 malam , apek dah menyembah bantal terlebih dahulu .
manakala , aku dan syaznie mengadakan sesi luahan dari hati ke hati - macam talkshow pulak .

pada jam 3 pagi , apek bangun meracau .
aku dah tak keruan .
apek bingkas bangun dari tidur dan terus ke balkoni rumah .

aku kaget . terpaku sebentar .

"bulat , rumah kau ada maggie tak ?" - panggg , sentapan diterima .
rupanya bangun mencari maggie . haha . sengal !
pergi luar balkoni nak tengok kedai mamak buka ke tak . sengal !

memandangkan kedai mama tutup sempena deepavali , apek makan nasi sahaja . haha

selesai sudah adegan itu , syaz masuk tidur dalam bilik kakak dan adik aku .
tinggal aku dan apek . pada pagi tu , aku bosan . lalu aku membuat sesuatu yang luar biasa ..

to be bersambung ...

No comments:

Post a Comment