Saturday, October 29, 2011

kisah seks songsang - hakikat seks atau apa ?

aku akui , aku seorang penakut .
tak pernah aku buat sesuatu di tengah malam luar jangkauan aku .
aku membuat sesuatu yang luar biasa pada jam yang hampir mencecah subuh .

laptop yang sedia ada di depan mata , aku tk lepaskan peluang .
apek yang ada disebelah , aku juga tak akan lepaskan peluang .
segera jari jemari aku mencecah touchpad dan menekan butang khas google chrome .
di bahagian carian , aku menulis - : cerita hantu 


haha . ya , cerita hantu - kau ingat laman web lucah   apa ?
aku tahu , apek memang penakut . aku juga pun penakut . sama-sama penakut .
satu demi satu cerita kau scroll ke bawah , akhirnya , aku terjumpa cerita menarik .
" kisah budak uitm shah alam banglo 2 tingkat " 
wow ! kisah hantu ni seram . korang boleh search sendiri .

aku membaca penuh semangat .

apek menuding jari ke arah screen tanda khusyuk .

perlahan lahan aku scroll .

bulu roma dah meremang . ditambah dengan cerita hantu yang baru sahaja apek utarakan .

jam sudah pun menunjukkan 4.30 pagi .masing masing menutup mata dengan bantal .
aku menyelubung dengan selimut .
apek cuba menarik juga selimut . aku menarik balik . bagaikan bermain tarik tali pagi tu .

akhirnya , masing-masing tidur dalam ketakutan . bodoh !
haha . tamat sudah .

kau fikir aku nak cerita pasal seks ke ? haha

No comments:

Post a Comment