Saturday, October 29, 2011

meriah - ke ?

hari ni meriah .meriah sebab apa ?
hari ni rumah penuh , penuh dengan manusia - kawan aku .

apek dan syaznie - again
iqbal - baru muncul ? haha .

esok hari ahad . ahad buat aku malas . sebab malas ?
isnin cuti   sekolah ! damn it . malas merasuk jiwa . kaki terasa longlai .
cikgu mengajar aku membuta .
apa nak jadi .

spm seakan memanggil nama aku - bulat .. bulat .. 
macam tulah laungannya .

baju sekolah ?
seluar sekolah ?
kasut sekolah ?
langsung tak berbasuh . dibiar macam sampah . mentanglah dalam bin baju .
kesian dia . aku kejam !

hari ni aku penat , penat berjalan .
jalan keliling freemason   mid valley .
lihat keletah manusia .
pelbagai ragam , macam ragam , macam garam ?

hari ni banyak yang aku post :)

meja makan , makan dan makan 

No comments:

Post a Comment