Thursday, October 20, 2011

Apple To My Pie

belakangan ini , aku sering digossipkan dengan dua gadis ayu .
yang tukang gossip member aku sendiri - babibabi korang ni , haha
aku digossipkan dengan si B dan si N .
kadang-kadang aku malas nak layan .
tapi kenalah layan .

aku dan si B memang dah kenal lama , memang rapat , malah -boyfriendforever bestfriendforever .
dan dengan si N , baru kenal tahun ni . anak buah aku juga dalam institusi sekolah aku .
memang rapat juga .

ditakdirkan , suatu hari , aku dan si N berjalan dengan memakai baju kurung - si N lah .
dan aku berbaju melayu . masing-masing warna sama - ungu .
berjalan di sekitar plaza oug , dan tersempak dengan badrul .
dari situ , fitnah gossip mula tersebar .
aku tak boleh berkata apa .
aku cuma boleh berdiam diri .
aku malas nak layan , sebenarnya .

sehingga hari ini , aku masih lagi digossipkan dengan gadis-gadis ini .
perihal si B , dia dengan aku memang rapat , memang nampak mesra . dari situ jugalah , timbulnya gossip itu .
 macam-macam dunia ini . =.=''

penulisan aku macam mana eh sekarang ? 

No comments:

Post a Comment