Sunday, October 30, 2011

Penjelasan / explanation

apa yang aku nak jelaskan ?

pasal blog aku .

pertama sebelum yang lain , bila ada pelawat yang masuk ke dalam blog aku . korang akan mendapati , ianya kosong .
aku tak reti menambah perencah ke dalam blog .
kecantikkan blog bukanlah perjudian aku. 

apa yang aku judikan disini adalah kisah aku yang berceritakan kehidupan .
sekitar 24 jam hidup aku . aku akan tuliskan .
yang pasti , ada tapisan . bukan semua aku syairkan :)

kedua sebelum yang ketiga , aku , lagi sekali , memperjudikan bahasa aku .
bahasa yang aku gunakan mungkin agak berbeza . ada kalanya akan terselit sekali dengan second lingua franca .

ketiga sebelum terakhir , cara penulisan aku berbeza . cara puitis . haha - aku rasa lah .

keempat memang terakhir , aku tidak perlu mempunyai banyak pengikut . kalau nak serta , terima kasih aku ucapkan . sebarang komen yang membina aku terima . yang menghina aku telan . 

okay , salam sayang istimewa bagi yang selalu mengikuti perkembangan blog aku yang entah bila nak kembang . sebelum berakhir , blog aku senang dibuka , tanpa lagu , dan cepat , tidak memakan masa kerana peratus widgets adalah sebanyak 0.4% sahaja . 

bagi profesional blogger , kalau korang tersempak dengan blog aku . tolong jadi sifu dengan komen yang membina ;D

No comments:

Post a Comment