Saturday, September 3, 2011

Terima kasih so much

jam laptop menunjukkan masa - 4:20 p.m.
"nak kena siap , nak pergi beraya" - kata aku dalam hati .
"bungkus kuih sikit dalam tupperware tu mirul , nak bagi kat along" - mak aku memulakan bicara .
baru sejenak aku memikirkan untuk aku mempersiapkan diri pergi ke rumah mak long - beraya lah kan .

semalam aku terima comment dari sepupu aku - Aqielah Misran on FB
"smart lah" - katanya
 "apa yang smart ?" - balas aku
"kau punya ayat dalam blog !" - balasnya kembali .

aku hanya ketawa kecil mendengarnya . dengan sedikit komen , aku menekan butang enter - "haha"

terima kasih :)

hari ni , lagi seorang - kawan lama , Farah Jaafar on FB
katanya juga sama seperti sepupu aku .
katanya lagi - "selalu tengok blog kau lepas update"

aku juga sekali lagi ketawa kecil dan mengucapkan terima kasih kerana membaca blog aku yang tak seberapa indah ni.
sekali lagi nak ucapkan terima kasih kat korang berdua atas kesudian membaca blog aku . arigato gozaimash !

masih leka bermain laptop :)

No comments:

Post a Comment